چربی گیر

چربی گیر

چربی گیر

چربی گیر

چربی گیر

چربی گیر پلی اتیلنی آشپزخانه


چربی گیر رستوران معمولا از جنس فایبرگلاس میباشد و در بعضی مواقع به سفارش مشتری و یا کارفرما چربی گیر از جنس پلی اتیلن ساخته میشود . جنس پلی اتیلن بسیار مقاوم تر از فایبرگلاس بوده و قابل دفن در سطح زمین میباشد . این جنس در مقابل خوردگی و اسیدی شدن فاضلاب بسیار مقاوم است و عمر تقریبی این دستگاه چیزی بیشتر از 50 سال میباشد . عمر بالا , کارایی , دوام بدنه باعث شده تا  نظر کارفرما های پروژه های رستورانی به سوی این چربی گیر (چربی گیر پلی اتیلن ) معطوف گردد . لازم به ذکر است  پروسه ساخت , قالب ریزی , قالب بندی , خنک سازی و اسمبل کردن در چربی گیر پلی اتیلن بسیار دشوار تر از ساخت و راه اندازی چربی گیر فایبرگلاسی میباشد

نمای شماتیکی چربی گیر پلی اتیلنی

چربی-گیر-پلی-اتیلنی

تصویر چربی گیر پلی اتیلنی

چربیگیر

نصب چربی گیر در زمین - نصب چربی گیر در زیر آشپزخانه رستوران این سوالی هست که ذهن خیلی از مشتریان را درگیر میکند بدیهی است در صورتی که از چربی گیر های این شرکت خریداری کنید به راحتی چربی گیر را می توانید در کف آشپزخانه دفن کنید .

جهت دریافت اطلاعات چربی گیر به کانال تلگرام چربی گیر که بزودی در دسترس قرار خواهد گرفت بپیوندید و تمامی تصاویر این دستگاه را یکجا ملاحضه کنید

آنچه حایز اهمیت میباشد تخیله چربی در محیط زیست میباشد . این عمل باعث نفوذ چربی به خاک شده واکسیژن خاک را از بین میبرد و ریشه درختان و گیاهان را خشک میکند . چربی های چربی گیر در کشورهای همانند امارات و هندوستان در بسته بندی های زباله خاصی دفن میگردند .

این دستگاه در دو سیستم و جنس اتوماتیک و دستی و در دو جنس فایبرگلاس , پلی اتیلن ساخته میشود . این دستگاه می تواند عمر چاه جذبی را تا 50سال حفظ کند . چاه جذبی به دلیل رسوب چربی در بدنه آن توانایی تراوش خود را از دست می دهد . یک چاه 20 متر مکعب در 20m3 در 2 سال معمولا اشباع از چربی می گردد .

محاسبه ظرفیت چربی گیر : In Water = V=m/db

در مقیاس لیتر

چربی گیر


این چربی گیر دارای جتس با دوام پلی اتیلن میباشد چربی گیر پلی اتیلن می تواند به صورت دفنی و غیر دفنی در زیر کف شور , آشپزخانه نصب گردد . میزان ظرفیت چربی گیر پلی اتیلن نسبت به فایبرگلاس بالاتر میباشد . این در حالی است که شکل گرد و استوانه ای چربی گیر پلی اتیلن محدودیت زیادی ایجاد می کند . بنابراین به دلیل ظرفیت محدود گاهی نصب دو دستگاه چربی گیر در کنار هم توصیه می گردد . قیمت چربی گیر پلی اتیلن بسیار مناسب میباشد . این چربی گیر به رنگ سیاه میباشد که شبیه جنس سپتیک های فاضلابی میباشد . همچنین چربی گیردر رستوران های بین راهی و فست فود های صنعتی جایگاه ویژه ای دارد .